Janne

I drömmerna möter jag dig ibland
en natt att jag såg dig med blå solrosor
i en annan sa du att du älskar mig

Jag känner dig nära mig ganska ofta
några gånger har jag hört dig
vid ett tillfälle känt din lukt

Varje stjärna jag ser påminner om dig
en tiger kan få mig att gråta
kanelbullar är fortfarande svåra att äta

Ibland känns hjärtat som en sten
andra gånger som ett stort sår
oftast mest krossat

Du kommer aldrig att veta
hur mycket jag älskar dig
och saknar dig

Jag hoppas du har det bra
där uppe bland änglarna
och att du tittar till oss ibland

Jag älskar dig kära bror

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint.Fick tårar i ögonen

2008-04-08 @ 11:24:02
Postat av: Maria

Du skriver så vackert...så sårbart...så tydlig din sorg och saknad är. Jag ska också tänka på Janne när jag tittar på stjärnorna.

2008-04-08 @ 18:11:13
Postat av: Tintin

:( jättefin vaden . skulle gå in till dig för att säga det , men du hade somnat.
fick bannemig tårar i ögonen :(

2008-04-08 @ 22:44:11
Postat av: Ann

Tack snälla ni för era kommentarer. Kram

2008-04-09 @ 05:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0