Vem kan man lita på?


Som ett skadat djur
kryper jag ihop
hjärtat vill älska
men själen säger aldrig

Någon säger de magiska orden
"jag älskar dig"
mitt hjärta säger ja
men min själ säger nej

Han säger du kan lita på mig
jag är inte som de andra
hjärtat vill så väldigt gärna
själen säger vänta å se

Allt är perfekt
kärlek utan gränser
hjärtat får sin vilja igenom
själen suckar

Allt gammalt försvinner
hur underbart är inte nuet
hjärtat jublar
själen låter dörren vara halvöppen

Framtiden ser ljus ut
full av perfekt samhörighet
hjärtat är värker av kärlek
själen har äntligen öppnat dörren

Dagen kommer då han säger "sorry"
jag tog fel
hjärtat  gråter
och själen säger "vad var det jag sa"

Jag kryper ihop som ett skadat djur...

Kommentarer
Postat av: Nina

Sorlig denna va :(

2008-03-26 @ 07:03:25
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0